-->
Kerja di Singapura

Pendapatan Pasif melalui Internet.

Advertisement

Maksud pendapatan pasif ialah anda hanya perlu 'buat kerja sekali sahaja tetapi selepas itu dapat bayaran tanpa henti'. Dan maksud pendapatan aktif pula
anda dibayar berdasarkan kepada masa bekerja 'tiada kerja tiada pendapatan'.


Sekarang rahsia orang kaya buat duit mudah hanya dengan pendapatan pasif. Tetapi apabila direnung-renungkan kembali tentang diri sendiri, berapa peratuskah daripada pendapatan anda yang boleh dikategorikan sebagai pendapatan pasif? Jika anda masih bekerja makan gaji, selagi itulah anda akan berada di takuk lama iaitu pendapatan aktif.

Jika anda mahu menjadi seperti orang kaya, anda mesti 'Berfikir Seperti Orang Kaya'.   Jika anda mahu lakukan apa yang anda suka lakukan dan menikmati lebih banyak masa bersama dengan anak-anak atau orang yang tercinta, mulalah merancang untuk menambahkan sumber pendapatan pasif.

Anda tidak perlu berhenti kerja sekarang tetapi anda mesti cuba satu sumber pendapatan pasif bagi menambah pendapatan sampingan. Soalan berikutnya mungkin apakah contoh-contoh pekerjaan atau bidang yang boleh menjana pendapatan pasif?

Berikut adalah contoh-contoh pendapatan pasif yang mungkin anda boleh lakukan:

1. Menjadi penulis seperti Robert T. Kiyosaki
2.  Lesenkan paten
3. Buat niche website atau blog dan letak google adsense
4. Buat website review produk affiliate
5. Recurring affiliate programme
6. Hasilkan ebook dan buat website untuk jualan
7. Produk bayar untuk guna
8. Laman web tempahan pembelian automatik

Terdapat satu produk yang akan membantu anda cara untuk menjana pendapatan secara pasif di internet dengan membina satu sistem yang akan menggabungkan sistem-sistem yang lain dan memastikannya berjalan secara automatik.

Sistem ini terbukti memberi pendapatan yang lumayan, membayar kepada setiap pemiliknya setiap bulan, malah ada yang setiap minggu. Produk ini dibina berdasarkan format langkah demi langkah bagi memastikan anda akan dapat mengikutinya secara terperinci dan tepat supaya anda juga akan memiliki sistem yang akan membayar anda setiap masa mengikut kemahuan anda.

Sistem ini telah  dikaji dalam usaha memastikan setiap langkah adalah berkesan, memastikan supaya ianya membantu anda membina saluran pendapatan pasif, membolehkan anda mempunyai banyak masa untuk yang tersayang, dan membuka peluang anda untuk mendapatkan pendapatan online secara berterusan.

Ini kerana saya memang berhasrat untuk membantu anda dalam menjana pendapatan secara pasif di internet. Saya ingin melihat lebih ramai orang berpeluang menjana pendapatan melalui internet secara pasif dan berterusan.

Maka, memperkenalkan 9 Langkah Pendapatan Pasif  yang akan membantu anda membina pendapatan pasif melalui internet.
Advertisement

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments