-->
Kerja di Singapura

Adakah Anda Seorang Usahawan Yang Ketinggalan?

Advertisement
Seorang Usahawan berjaya adalah orang yang perlu arif dalam dunia pemasaran. Jika anda seorang usahawan yang ketinggalan, anda harus lakukan sesuatu bagi menggelakkan berlaku kegagalan atau kesilapan dalam dunia perniagaan yang mudah dan serba maju ini.


Namun begitu sehandal mana pun seorang usahawan melakukan kerja pemasaran 'marketing' beliau akan dilihat ketinggalan jika tidak menggunakan sistem pemasaran yang efektif dan berkesan. Sistem hebat ini perlu dimiliki agar setiap kerja pemasaran dapat dilakukan secara AUTOPILOT dan EFEKTIF.


Seorang usahawan yang menggunakan sistem yang hebat pasti akan ada lebih banyak masa bersama keluarga tercinta. Hal ini memang telah terbukti, sistem yang hebat akan menghasilkan pemasaran yang sempurna dan mengurangkan masa dalam melakukan promosi sesuatu produk.


Sisitem yang hebat dimaksudkan ialah sistem SMS.

Anda seorang usahawan pasti bertanya,  Kenapa perlu guna sistem SMS dalam kerja 'MARKETING' ?
Ini jawapan ringkas dari saya:


  1. Kita Boleh bina DATABASE pelanggan / prospek dengan mudah secara 'AUTOPILOT. Dengan kata lainnya sambil tidur pun sms tetap bekerja.
  2. Mesej promosi kita boleh sampai kepada prospek dengan sangat efektif kerana semua orang guna 'handphone' dan terima SMS pada setiap masa walau di mana sahaja ia berada.
  3. Tidak perlu untuk kita berhadapan dengan prospek untuk melakukan pemasaran dan jualan kerana yang bekerja adalah iklan dan sms. Kita hanya pantau dan tengok duit masuk.
  4. Kita boleh mempromosi serta menjual lagi dan lagi kepada prospek kita kerana mereka berada dalam sistem Database SMS kita.
  5. SMS boleh dihantar secara 'BULK' atau dengan kata lainnya dengan sekali hantar boleh sampai ke beribu prospek atau pelanggan serta penghantaran SMS ini boleh di setkan masanya.


Macam mana dengan penjelasan ini? ada persoalan boleh komen terus dibawah. Adakah anda sebagai seorang usahawan yang ketinggalan dan perlukan sistem hebat ini?

Miliki Sistem SMS TERKINI Dengan KOS Yang Sangat Rendah. HEBAT dan Memang Berbaloi. Memperkenalkan,


Sistem SMS yang mampu bantu menarik limpahan pelanggan dan jualan dengan kos serendah 4 sen untuk satu sms.

Klik di sini - WIRASMS

Adakah ANDA seorang usahawan yang ketinggalan ? Klik link WIRASMS  dengan segera.



Advertisement

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments