-->
Kerja di Singapura

Rahsia Bina Produk Jenama Sendiri

Advertisement
Memiliki produk jenama sendiri sememangnya menjadi idaman setiap usahawan dan bakal usahawan. Serta, mana-mana individu yang berminat untuk bebas dari masalah kewangan.


Tetapi rata-ratanya tidak tahu bagaimana proses dan cara yang betul dalam mengeluarkan produk jenama sendiri.


Baru-baru ini rakan saya telah membeli sebuah ebook bertajuk ‘Rahsia bina Produk Jenama Sendiri’ hasil penulisan saudara Mohd Ilham Rusli.


Beliau berpengalaman selama 8 tahun dalam bidang perniagaan dan memiliki 7 produk jenama sendiri. Ebook ini ditulis dengan tujuan agar lebih banyak usahawan yang memiliki produk jenama sendiri pada masa akan datang.


Ebook yang tebal ini menerangkan dari A hingga Z dalam perjalanan menghasilkan jenama sendiri ianya mengandungi 8 bab dimana meliputi 1 jalan pintas hasilkan produk, contoh-contoh idea produk, pembekal botol yang menarik serta proses-proses kelulusan KKM, trademark dan sebagainya.


Keseluruhannya ebook ini ditulis dengan ringkas dan dituju terus kepada point-point penting. Dengan itu pembaca akan dapat memahami dengan cepat cara-cara yang diterangkan.


Seterusnya dalam ebook ini ada contoh kos pengiraan produk dengan detail dan contoh kewangan dalam microsft excel disediakan. Cuma tidak diperjelaskan satu persatu berkenaan pengiraan.


Inginkah anda menjadi usahawan berjaya dengan mengeluarkan produk fizikal menggunakan jenama pilihan sendiri.

Bagaimana mereka hasilkan?

Adakah perlu kilang sendiri?

Ketahui dengan lebih lanjut dalam ebook ini.






Advertisement

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments