-->
Kerja di Singapura

Peperiksaan PPTM F29

Advertisement
Kepada yang akan menduduki Peperiksaan Memasuki Perkhidmatan Penolong Pegawai Teknologi Maklumat ( PPTM ) Gred F29 harap dapat bersedia dengan ilmu secukupnya. Tarikh peperiksaan dijangka 08/03/2014 agak sudah hampir tarikhnya.



Ada sesiapa yang dapat surat panggilan untuk Peperiksaan PPTM F29? Jika dapat jangan bazirkan masa lagi buat persediaan yang sempurna. Untuk memudahkan sedikit tugusan persediaan SPA telah pun menyediakan contoh soalan Peperiksaan PPTM F29, boleh dapatkan di sini muatturun dan ulangkaji

http://imej.spa.gov.my/dev/pdf/panduanexam/PENOLONG_PEG_TEKNOLOGI_MAKLUMAT_F29_2014.pdf

Bagi tambahan ulangkaji kita boleh dapatkan pakej rujukan dari Tim InfoKerjaya yang telah membantu ribuan calon peperiksaan perkhidmatan awam. Ilmu rujukan ini mungkin memberi pilihan untuk lulus dengan mudah jika kita mendapatkan Rujukan Peperiksaan PPTM F29.

Kepada yang berminat inginkan Pakej Rujukan Peperiksaan PPTM F29 boleh dapatkan Di sini.

[+] Peperiksaan Penolong Pegawai Teknologi Maklumat F29



Advertisement

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments