-->
Kerja di Singapura

Testimoni / Apa Kata Mereka, Memberi Impak Pada Jualan.

Advertisement



Semua orang percaya, di luar sana, kesemua laman jualan produk digital mempunyai testimoni daripada para pelanggan ataupun testimoni daripada pengreview produk jualan.

Mengapa testimoni di laman jualan adalah penting?

Jawapannya, testimoni dapat menguatkan ayat jualan tersebut. Testimoni juga sedikit sebanyak dapat memberi sedikit kuasa psiko kepada para pelanggan untuk menyuruh mereka bertindak membuat belian ketika singgah di laman jualan itu.  

Untuk hal testimoni ini, Cara meletakkan testimoni dari kepakaran dalam bidang yang diceburi sahaja. Jangan diminta testimoni daripada pakar dalam bidang lain.

Hal ini dapat menjejaskan hasil jualan produk tersebut. Ini kerana, para pelanggan produk digital pada masa kini sudah semakin bijak dalam membuat pilihan. Oleh itu, buat sedikit perubahan terhadap ruangan testimoni dalam laman jualan produk.

Kotak-kotak untuk ruangan testimoni juga patut diubahkan. Binalah frame yang cantik atau bungakan sahaja kotak-kotak testimoni itu.

Mungkin boleh minta pemberi testimoni supaya memberi gambar dengan memegang duit yang banyak di tangan mereka. Dan pelbagai aspek lagi yang boleh anda fikirkan untuk diubah bagi ruangan testimoni ini.

Testimoni dari FB popular masa kini adalah yang terbaik, mudah dan cepat dihasilkan.Cara ini dapat membantu dalam jualan produk kerana kepercayaan dan keyakinan.

Lihat Teknik Menjaga Hati Pelanggan Sehingga Boleh Memberi Testimoni yang Mengagaumkan
Advertisement

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments